31 Disember 2008

iKuT jE dAk2 niE

Asas ajak aku tag benda nie…ikut je r…member punye pasal…


7 ciri-ciri wanita/lelaki idaman anda


1.solehah – sudah tentu..wanita solehah sentiasa menegur kesilapan yang dilakukan oleh lelaki..

2.hormat org tue – memang r..tu baru ciri2 wanita solehah..kalo tak awl2 lagi campak kat longkang..

3.just simple – I like simple...tak yah piker benda2 yang memeningkan pale..senang idup aku...

4.sekufu- ni yang syOk…takde gadO2..senang je merancang..

5.baik rpe parasny- hrmm..tengOk jugak camne perangainye...perangai Ok n rpe Ok, jaln je…6.setia- semestinyer..kene setia..camne nak bahagia kalO berkasih ngan bagai Owg..Owg tak setia memang kne bunuh je..

7.memahami- ermm..kene r gak..kalO tak tak paham ap yang kita nak, susah gak nak wat pape…


7 org yg pernah anda minati spnjg idop


1.nabi muhammad s.a.w

2.ntah

3.tak

4.tau

5.aku

6.minat

7.sape lagi


7 perasaan sekiranye kluar dgn org yg anda minati


1.suke r..

2.segan pun ade..

3.berdebar2..

4.rse cam nak duk lme2..

5.nak terbang pun ad..
6.bahagia giler..

7.ntah tak tau nak ck pap lgi


7 tempat istimewa yg ingin dilawati bersama pasangan anda


1.baitullah

2.united kingdom

3.japan4.taj mahal

5.yg pnting

6.tempat yg

7.cantik r


7 barang istimewa yng akan anda hadiahkn


1.sukeati

2.pape

3.yg

4.aku

5.nak

6.bagi

7.kat dia


7 lagu yg akn anda nyanyikan utk psgn anda


1.lgu2

2.yg

3.bez

4.n

5.tak

6.menyakitkan

7.telinga


7 rakan yg anda akan tagged


1.asas

2.yanie

3.ezza

4.ermmm

5.tak tau

6.nak

7.tag sape..


aku takde idea nak tulis ape…ikut je dak2 nie mengarut…hOhO~

Tiada ulasan: